annacelinebertrand

SM GUUUUUULD!

Publicerad 2013-11-28 11:59:12 i simning,

Förra veckan spenderade jag i Göteborg, den största delen på Valhalla badet. Vi hade ett riktigt skönt gäng och vi bodde i en jättefin lägenhet! Jag simmade ganska så mycket för att vara på SM, men de gick bra och jag kan inte vara annat än nöjd. Jag tog tre stycken JSM guld på 800 frisim, 100 och 400 medley. Jag tog även tre JSM silver, 200 medley, 400 frisim och 200 fjäril. Sen så lyckades jag också knips tre guld på seniorsidan, 800 frisim, 200 fjäril och 400 medley. Fick även med mig två SM silver, 200 medley och 400 frisim och även ett brons på 200 frisim. Jag lyckades även att trycka mig ner under EM kvalet på flera grenar så jag ska åka till Herning, Danmark för att simma EM den 12-15 december. Sverige har tagit ut den största truppen jag har varit med om, vi är 33 stycken simmare som ska åka! De kommer att bli grymt! 
Jag har haft en helt underbar SM-vecka! Jag vill tacka alla underbara vänner som gjorde den är bra, ni är bäst!! 

Innan starten på 200 frisims finalen
Prisutdelning, jsm 400 medley

EM truppen

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela