annacelinebertrand

Last weekend

Publicerad 2013-10-11 12:02:28 i helg,

Förra helgen kändes de som om att jag var överallt på en gång.. I fredags så åkte vi ner till Jönköping på eftermiddagen för att ha ett "mini" läger. Så vi tränade långbana fredag kväll och lördag förmiddag, vi var fyra   stycken plus tamas. Ganska så mysigt, vi bodde på scandic, stort plus på frukosten där! Och efter träningen så kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Karlsborg för att vara med på KSKs 40 års jubeleum, det var roligt! Verkligen kul att få träffa tjejerna som jag brukade träna med när jag var liten. Vi simmade en generationslagkapp på 200 meter, vi vann! Och så simmade vi en idioten lagkapp som tog typ 25 minuter, sjukt jobbigt... 
Sen i söndags så var det dags för pirayasim med Skövde SS, riktigt roligt att få se mina små simmare tävla. Riktigt duktigt var de! 
Hoppas på en bra helg nu med! 


PUSS

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-12-19 21:35:31

hej. jag simmar för ksk och tyckte du var bra! när vi simmade i samma lag på lagkappen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela