annacelinebertrand

UGP Borås

Publicerad 2013-10-17 20:00:27 i simning,

I helgen som var så var jag på säsongens andra tävling, det var ugp 4 i Borås. Simmade den mest för att få lite lopp i kroppen innan SM, nu är det bara DM kvar innan det gäller... Men ugp då, de gick väl rätt okej, MYCKET bättre än i Örebro men vissa grenar går fortfarande något för långsamt. Men topp resultatet kom på 800 frisim där jag hade 8.56, bara tre sekunder över pers. 
Anledningen till att jag har väntat med att skriva är för att min fina vän Linnea också var i Borås och hon hade kameran med sig och tog lite bilder, hade tänkt få med de i detta inlägget men fick nyss reda på att jag kommer få dem i helgen. Så ni får se dem snart! 

Hoppas att alla har en bra vecka och att ni avslutar den på bästa sätt!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela