annacelinebertrand

SM VECKAN I BORÅS 2014

Publicerad 2014-07-17 23:05:00 i simning,

Här kommer lite bilder från SM veckan. Det var en rikigt bra vecka, det var dock jobbigt att säga hejdå till alla då det antagligen var sista gången jag träffade dem innan jag åker. 
Simningarna gick bra, jag fick med mig sex medaljer totalt, fyra junior och två senior. 
Jag låter bilderna tala för hur min vecka var, jag önskar bara att jag hade tagit fler... 
 
Världens bästa Linnea har tagit dessa as grymma bilder från när jag simmade 50 rygg
 
Under tävlingarna så fyllde Tamas år och det firades genom att han gick omkring i denna snygga hatten han fick av Sofia och Lisen när de kom ner och kollade. 
 
En bild tagen på en datorskärm, från SVTs TV sändningar. Prisutdelning för JSM på 400 medley
 
Bassängen redo för sista passet
 
Jag och Emelie påväg hem
 
PUSS&KRAM 
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela